1963-ban született Budapesten. Általános és középiskolai tanulmányait Miskolcon végezte. 1989-ben a Miskolci Egyetem jogelődjénél kapott jogi diplomát. A jogtanácsosi szakvizsgát 1991-ben tette le. 2005-ben a Debreceni Egyetemen Európa-jogi szakjogászi szakképesítést szerezte meg.
1992. évtől kezdődően dolgozik Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában csoportvezetői, majd irodavezetői munkakörben, mindvégig a jegyző közvetlen irányításával. 1999-ben kapta meg az aljegyzői kinevezését a Közgyűléstől. A Hivatalban eddig 3 polgármester és 3 jegyző munkáját segítette.
A polgári védelem terén végzett tevékenységéért 2010-ben a Honvédelemért kitüntetés I. osztálya, a több mint két évtizedes hivatali munkájára tekintettel 2014-ben a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetésben részesült.
Kiemelt jelentőségű feladatai közé tartozik a képviselő-testület munkájának előkészítése, segítése, a közgyűlési előterjesztések törvényességi kontrolljának felügyelete; a választások lebonyolításában való közreműködés részeként a szavazóköri feladatok ellátásához szükséges logisztika megszervezése; a Hivatal belső működésének koordinálása, a szervezeti egységek közötti munkamegosztás meghatározása, összehangolása, a jogszabályok egységes értelmezési és végrehajtási gyakorlatának kialakítása; feladata a hivatali belső ellenőrzési tevékenység, és az önkormányzati szervezetek működése pénzügyi ellenőrzésének felügyelete; részt vesz a minőségirányítási rendszer kialakításában, felügyeli az ISO 9001, valamint a CAF rendszer működését; részt vesz az Önkormányzat és a Hivatal egyes pályázatainak előkészítésében és végrehajtásában; koordinálja a Hivatal és az Önkormányzat jogi képviseletét a bíróságok előtti eljárásokban, segíti a jogi képviselők munkáját; az informatikai üzemeltetővel való együttműködés keretében részt vesz a Hivatal által használt szakrendszerek működtetésében, fejlesztésében; a jegyző távolléte vagy akadályoztatása esetén teljes jogkörű általános helyetteseként gyakorolja valamennyi jogkörét, ellátja feladatait; a polgármester kijelölése alapján képviseli egyes esetekben az Önkormányzatot más szervezetek, hatóságok előtt; szakértőként esetenként segíti a Megyei Jogú Városok Szövetsége munkáját.
AZ ALJEGYZŐ FŐBB FELADATAI ÉS HATÁSKÖREI:
1. Tanácskozási joggal - a jegyző képviseletében - részt vesz a Közgyűlés és állandó bizottságai és a településrészi önkormányzat, valamint a nemzetiségi önkormányzat ülésein.
2. A jegyzőt távolléte vagy akadályoztatása esetén helyettesíti.
3. Részt vesz a tisztségviselői ügyfélfogadás megtartásában, az ügyfélfogadás időbeli rendje szerint.
4. Ellátja az ISO 9001 és a CAF minőségirányítási rendszer működtetéséből adódó feladatokat.
5. Ellátja a jegyző hatáskörébe tartozó pénzügyi–gazdasági és belső ellenőrzési tevékenységből adódó feladatokat.
6. Koordinálja a Hivatal és az Önkormányzat jogi képviseletét a bíróságok előtti eljárásban.
7. Felelősen gazdálkodik a hatáskörébe utalt költségvetési előirányzatokkal.
8. Ellenőrzi és koordinálja a Hivatal szakmai feladatai ellátását biztosító informatikai szakrendszerek, az irodatechnikai rendszerek, a telekommunikációs, audiovizuális, nyomtatási és elektronikai rendszerek működtetését.